YOU ARE ALL I NEED.

Hejsan!

usch, för min dåliga bloggning! ;(


Igår så sov jag och Sofie över, vi hade jättekul! Först delade vi på en grillad banan med choklad, och så glass till, nere hos mamma innan vi åkte upp till pappa. Vi käkade Chili sin Karne (sin= utan kött) och mumsade vitlöksbröd.


Sedan så gick vi ut till våran lekplats och hade kul klockan elva på kvällen, haha! Vi satte oss och gungade efter ett tag och pratade lite. Det var typ flera månader jag snackade med någon så sist, så det kändes skönt.
När vi fick nog så sprang vi runt och flummade lite mer, och det slutade med att vi rullade, skrattandes, ner för en backe vid tolvtiden i skymmningen! hehe. Har jag påstått att vi är normala?

Idag så vaknade vi vid halv tio ungefär, men låg kvar en halvtimme innan vi gick upp. Vi åt frukost och fixade oss, jag sminkade Sofie och sedan mig själv. Varför- vet jag inte? O.o
Vi klockan fyra så åkte vi in med pappa till stan och jag tog kort till mitt pass och bankkort. Jag såg störd ut, usch! haha! Vi mötte pappa och gick runt för att försöka hitta en mobilficka så att det inte ska bli så skadad när jag tappar den. vilket jag gör 24/7...höhö.
Pappa sa att han hittat en dator på ONOFF så vi åkte dit.
Jag hade tänkt lägga upp en bild på den, men nu är det inte säkert att jag får köpa den, mamma vet inte riktigt. Hon måste kolla en del saker först. OCH DET ÄR SISTA EXEMPLARET! Jag ska isåfall 'få' butiksexemplaret..
Vi gick runt där i nästan en och en halv timme och kollade runt innan vi åkte hem.


Anyway, nu har jag tagit mig ett hett bad, men jag kan inte ligga i ens tio minuter! Slöseri med vatten.. Men jag vet inte varför! Det känns som om jag inte kan andas i värmen typ.. e.o'
Sedan så åt jag middag- fisk med sötpotatis! Mums!

Och ja..nu sitter jag här! :'D


Kommentera, nu när jag varit så duktig med ett långt inlägg! (för att vara mig)♥


LEUTE, LEUTE, LEUTE! O___O GLÖM FÖR ALLT I VÄRLDEN INTE ATT NOMINERA TH TILL ROCKBJÖRNEN! http://tokiohotel.com 
SNÄLLA! (A)

Kommentarer
Postat av: olsson

mums ^^ varför bjöd ni inte mig på det goda D:

2010-06-15 @ 22:46:57
Postat av: maud

Du har väl fixat passet....

2011-02-06 @ 16:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0