13:37 <-- HAHA!


Förlåt var bara tvungen! höhö! Klockan var det när jag började skriva och för dom som inte förstår vad det betyder så handlar det om WOW (World of Warcraft) och är elit!
höhö!

Nu har jag hoppat omkring till Tokio hotels musik och övat på Tyskaprovet. Halsen känns, kan jag berätta! Men jag var bara tvungen att sjunga med!
Låten som spelas nu är 'An deiner seite(ich bin da)' underbar låt! Av någon konstig anledning så tänker jag på My när jag hör den... o.o ♥
Jag vet att jag sa att jag inte tänker fuska med brännan mer..men jag måste! Bara idag, det är sista gången! Så nu ska jag duscha, köra skrubb grejen och smörja in ett lager till och hoppas på att jag inte ser ut som en chokladboll sedan...risken finns. MITT ANSIKTE ÄR BRUNT! :D
Pga BUS men ändå <.< Hur ofta händer det på en skala liksom? Kanske låter klyschigt, men jag mår skitbra när jag kollar mig i spegeln nu när jag är brun! Does it make any sense?

Nu är det duschen som gäller, Skriver senare! ♥
Lägger upp lite bilder sedan, troligtvis!

Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

Sv: nej.. don't.. du vet Sofia, att även om det känns som om du glömmer det nu, som att minnena försvinner, så gör de det inte. tro mig, jag har själv haft såna upplevelser som jag "glömt" ett tag, och sedan något tag senare har bara ploppat upp i huvudet. Om du försöker tvinga dig själv att minnas, kommer du inte göra det.

Dessutom, så önskar jag att du verkligen inte tänkt så. DU VAR I SAMMA RUM, BARA NÅGRA METER IFRÅN DEM, SOFIA! fattar du? jag gör det inte, men jag vet ändå att jag hade aldrig känt den lyckan, eller gråtit de tårarna om jag suttit vid en dator.

du kanske känner ett tomrum just nu, men det kan bero på att något saknas i ditt liv för tillfället. Jag kände så, jag var tom liksom. Hade inte plats för känslor, samtidigt som jag inte hade några. Det var jobbigt, och jag grät utan att veta varför, jag grät helt utan orsak. jag kunde bara glida ner i ett hörn och gråta.

Men det försvann. Det finns inte kvar längre. Det gör inte ens ont när jag tänker på killarna längre, vet du det? det gör mig bara lycklig(när man inte tänker på dåliga saker som stalkers och sånt då, men alltså just killarna, typ ser bills ansikte framför mig, you get me?). det har varit en lång väg, och De har hjälpt mig igenom det. jag är lycklig, av någon anledning. All den olyckan ledde till att jag idag vaknar varenda morgon med ett leende. Lova att du aldrig ger upp - vad har meningen med allt slit och all smärta varit då?

jag är här för dig, och jag saknar dig så grymt mycket. Det är två månader sedan vi såg varandra sist imorgon, och har vi tur kanske det är en månad kvar tills vi ses igen, eller hur?

Snart, så snart, så ska vi sitta här och skratta åt Seths kommentarer i OC(som när det regnar, när han säger att han är uppvuxen i Kalifornien och smälter i regn, haha) och gråta till när Marissa skjuter Trey, och kramas när Ryan och Marissa blir tillsammans och så vidare. you get it. Snart.

Jag är här för dig, för alltid. trots att det är flera timmars avstånd med bil, så är jag med dig. do not ever ever ever try to give up, okey? Do not even think 'bout it! Hur tror du jag någonsin skulle klara mig utan min OC-freunde?! <3

2010-05-05 @ 07:43:50
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hur är det med dig,?<3

2010-05-05 @ 17:02:17
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0