ÄLSKADE SÖNDAG!

Wow, det måste vara första gången i världshistorien jag säger så!
Jag brukar hata Söndagar, eftersom det är en dag kvar tills skolan börjar. D:

Men idag strålar solen och det är cirka 10 grader varmt (eller kallt, beror på hur man ser det..) och jag tänker inte sitta inne i lägenheten som en annan bulldeg! Jag måste ut och röra på mig!
Till frukost blev det Fruktmüsli med fil och ett glas vatten, så jag är väldigt mätt! Men om en timme är det dags för mellanmål! En kiwi, kanske?
Jag måste verkligen inhandla en BUS (brun utan sol), för alla är bruna förutom jag! Och jag vågar inte vara ute och sola...ännu!
Min mamma är nu i Stockholm, eller rentutav påväg mot Grekland, jag är inte riktigt säker! Mem jag vet att jag kommer sakna henne! Jag har lovat henne (rättare sagt, hon tvingade mig att gå med på det!) att komma ner till huset varje dag efter skolan för att vattna hennes växter, och se till Findus! Och för att jag gör det kommer jag få en fotlänk, köpt i Grekland, och typ två hundra kronor! Det kallar jag en bra deal .. ;)

Jag SMÄÄÄÄÄLTEEEER! Jisses asså, det är säkert tusen grader i mitt rum, men jag kan inte öppna fönstret för då kommer det in miljontals humlor och getingar och det finns INGET jag hatar så mycket som dom! De förstör mig sommar!
Usch!

Aja, skriver senare!
                                UNDERBAR LÅT!
Kommentarer
Postat av: Jen ♥

Veckans Blogg i min blogg ifall du vill nominera dig själv! :)

2010-05-02 @ 10:30:11
URL: http://jen.blogaholic.se
Postat av: myyyyyyyzan <:

Ska du använda b.u.s -köp doves! den är bäst :c

Sv: nein, ich do not joke with you! men vi har haft väldigt fint väder här nere, och eftersom våran altan är så avskärmad och så har jag sett till att tillbringa så mycket tid i solen som möjligt eftersom jag ändå kunnat ^^

Då tycker jag att vi ska hjälpa dig att träna upp din kropp så du blir glad och icke-klagande, för det tär på mitt hjärta när någon som du känner så här! :'o ♥

2010-05-02 @ 11:45:55
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0