Brunflammig rödtopp?

Tjena mittbena?!

Okej, jag är inte så glad som min hälsning fick mig att låta. Jag mår faktiskt dåligt, inte lika dåligt som innan då, men jag tror tabletten jag tog för några timmar fortfarande verkar... Jag klarade iallafall av skoldagen och sedan tillbringade jag resten av dagen med Sofieipie! (Fult smeknamn som jag precis kom på?!) Vi har faktiskt gjort lite allt möjligt. Kollat på mitt favorit program, Ghost Whisper, ätit mat (hon åt inte ägg med sugrör idag, grattis!), spelat fotboll på våran gräsmatta, spelat strandtennis, varit uppe på våran vind och kollat, flummat runt och försökt jula, och varit på lekplatsen och pratat. Mysigt värre!
Känns som om vi kommer varandra närmre för varje dag, typ.
Skönt!

Jo, juste! Jag tog ju på BUS igår, kan ni gissa hur resultatet blev? Precis- FLAMMIGT med stora bokstäver! ←
INTE OKEJ! Så nu ska jag följa Mys tips och ta på lite mindre och gnugga in det ordentligt, ber till stora killen där uppe bland molnen att det funkar! Vill inte ha...fjortisränder över hela kroppen?!
Ska lägga upp en sång som Sofie började sjunga på i går vid lekplatsen, riktigt rolig! haha! Vi har sjungt på den hela dagen!

HAHAHHAHAAHAHH!
"M.I.L.F! Du är MILF! Du pengar på mobilen och alltid mat i kylen!"
*sjunger med*
HAHAHAAHAH!

KÄRLEK! ♥
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

HAHAHAHAH - JAG HAR ALLTID MAT I KYLEN!!! XD

hahaha, sorry! jag skulle nog ha sagt något tidigare va? x)

sv: äsch, skaffa dig en systemkamera och så fotar du snart som jag! 8D

sv2: JA MEN GUD VAD MAN GRÄT ELLER?! Man blev ju typ helt chockad! Alltså.. jag lyckades repa hela första skivan på säsong två >__>' DEN FASTNADE I DATORN! Jag tryckte inte fast den ordentligt, så den repades apmycket ><' GREAT PÅ MIG ALLTSÅ!

Vi. Måste. Se. Säsong. Tre!!!!!! ♥

2010-05-03 @ 20:46:54
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: Sofie

SOFIE ÄR DENNA PLOMMON BAKOM DENNA MILF VERKLIGHETSTROGNA MELODINEN (:

KAN MAN SOVA UPP OCH NER NÄR...ah!?(:

DU TRYCKTE IN DEN, SÅ DEN GICK I VÄNSTER OCH HÖGER SIDA, SUGRÖRET KAN JU VARA ORANGE OCKSÅ!????(:

2010-05-03 @ 21:14:57
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0