Dagen med Sofie!

Hejsan!
Jag har som sagt (eller har jag sagt det?) varit med Sofie idag! Vi har haft det jättekul! Först så var vi bara här hemma och dansade runt till musik, och var..som vanligt. höhö! Men sedan begav vi oss hem till mammas hus för att hitta att kattattan har spytt i hallen och att det låg kläder överallt. Herregud! Mamma lämnar huset i en dag och hela huset är kaos?!
Iallafall så gick vi ner till lekparken och hade jätteroligt där med! Det var en jätte söt liten flicka som kom fram till oss och började prata om sina katter, haha! Och sedan ville hon så gärna visa oss sina dockor också! Snuttiputt!
När vi varit där i någon timme så gick vi hem till mamma igen och kokade ägg. Sofie var helt konstig, hon tog ett sugrör och sög upp ägg gulan, jag mår illa bara jag tänker på det. Det var tydligen inte gott, haha! Nej, Usch!
Sedan kom Christian för att visa sina talanger i opra, han spräckte nästan glasen, hahaha! Sofie blev inte lite skrämd heller! xD 

Och efter ett tag så ville Sofie gå ut på gräsmattan och lära mig jula. Jag önskade henne ett stort lycka till, men det gick faktiskt bättre än jag trodde. Men jag har lååååångt kvar! 
Sedan satt vi där i gräset och njöt och lät dagens sista solstrålar värma oss medan vi satt och småpratade. Mysigt värre!

Jag skulle lagt in lite bilder från idag nu, men jag orkar inte för tillfället! Ni får dom antingen i kväll, eller i morgon!

Kram på er så länge!

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0