Ein ganz normaler tag.. (ONSDAG)

Förlåt för bloggsvackan som varit de senaste dagarna, men jag har helt enkelt inte orkat blogga!
Igår så somnade jag tillochmed på min yogamatta efter att jag försökt meditera, hallå liksom?!

Dagen idag har inte varit så speciell, förutom att jag har varit tvungen att lära mig texten till Macarena, mycket enkelt.. inte. haha, spanska är nog inte min grej!
Vi ska ha uppvisning på kören och dansens sak snart och jag och Sofie ska köra solo. Gud, jag sjunger så falskt! Alla, och jag menar ALLA, kommer att skratta åt mig! USCH! Varför gick jag med på det här?! Okej, jag kan inte hoppa ur nu, hur frestande tanken är...!
Istället får jag glädjas över att jag snart kommer lämna skolan för sommarlov och sedan så byter jag ju skola så.. don't worry, be happy! *sjunger*

Har precis slutit fred med en kompis, otroligt skönt! Har saknat henne, vi ville sova över idag, men hon kunde inte. Därför är det skönt att vi har ledigt Torsdag och fredag! Mums!
Har varit sjukt onyttig de senaste dagarna, igår t.ex så smällde jag i mig ett helt ballerina paket, jisses. Och idag så var det nästan värre. Jag kommer ju rulla fram, och jag som bestämt mig för att gå ner i vikt till skolavslutningen...jag får nog ligga i, rejält!
NO MORE SUGAR!

A,jo lycka till.. tänker ni nog, och vet ni vad? Det gör jag med *suckar*

Nu bärjar klockan bli mycket och jag är supertrött, dessutom har jag en vacker, eller ja, mer rolig faktiskt, dröm att gå och lägga mig till! höhö... puss & Kram ♥
Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag mår illa.



Tror jag ska sätta mig ner och sedan gå och dö, finns ingen som kan stoppa mig längre, verkligen ingen

För att det finns ingen, längre.

2010-05-13 @ 09:40:41
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0