Fan, sicken tråkig Torsdag det blev!

Hey guys!

Vaknade klockan 08:25 av att mitt larm gick igång, har glömt stänga av det sedan skoldagarna. Underbart, sedan kunde jag ju självklart inte somna om (?!) så jag fick helt enkelt ligga och dagdrömma, vilket gick utmärkt. ;)

Öhm...juste ja, skulle varit med Bettan idag, men hon är sjuk så det blir antagligen inget. tråkigt, för nu har jag ingenting att göra. Eller jo, diska...vi har inget att äta på om jag inte gör det.
DÖDA MIG NÅGON?!

Jag är så satans trött, hela tiden, fattar inte varför! Funderar på att sova middag, men jag vet inte riktigt..


Puss&Kram sålänge, kanske lägger in några bilder sedan! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

ringa mig? :(så tråkig är jag, visssst.

2010-05-13 @ 22:11:02
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0