FREDAG/LÖRDAG! :'D

Heya guys! Jag skrev ett inlägg tidigare idag, men av någon anledning så stängdes allt ner. SÅ typiskt!
Iallafall, jag var i stan med Sofie igår och jag kom faktiskt hem med några saker. Dock så är ju min kamera sönder (låna aldrig ut den till en syster som ska ut på krogen) så ni kan ju inte få några bilder.
Men det jag hittade var iallafall;
Ett puder från H&M 69:-
En T-shirt i gråsvart från H&M 79:-
Ett blodrött nagellack från Makeup Store 130:-
Sedan drog vi till fritidsgården, hehe. Det var trevligt!


Idag så var jag med Karro och hennes 'dock' kompis Nerdii (Felicia). Jättekul!
Nerdii har två dockor som jag och Karro är nerkärade i.
Om ni inte vet vad jag menar med dockor, så lägger jag in en bild längst ner i inlägget!
Vi var i stan en stund, sedan så åkte vi till Karro och Nerdii hjälpte Karro att stränga om sin docka, och jag satt mest vid datorn. Sedan gick vi ner och åt pizza, vi köpte en familjepizza men åt inte ens halva. hehe.
Efter det tog vi dockorna och gick till en lekplats och fotade lite porr bilder med dom. (killen var sååå het)! HAHAHAHA! Och nu har jag bestämt mig att jag ska köpa en egen- Bella inspirerad. (Suprise...?!)

Iallafall, när jag kom hem så tvingade mamma mig att titta på en kvinna som var med i Ukrainska Talang, hon målar i sand. Helt fucking sjukt, kolla själva!

Fattar ni?! HELT GALET BRA!


Detta är dockan jag funderar på att köpa. alla sånahär dockor är galet dyra, men vad gör man? Jag är kär!

Liten bild, jag vet. Men hon kallas Mei. Ögonen får man med och så, men jag kommer nog köpa andra och hår och grejer. LOVLEY!
kostar dock $150, ehe. Med bara henne, plus 300 kronor frakt. Men jag får väl spara lite. Lite...
Dockorna kallas BJD och är japanska!

Puss puss! <3
Kommentarer
Postat av: karro

Aww youre so sweet :D

OCH NATE FÖRTJÄNADE ATT BLI PORRBILDAD D: HAN VILLE INTE GIFTA SIG MED MIG sob dumma dumma dumma. BUT IT WAS FUNFUNFUN :D

We must meet again. C: SOON MÄN XD



Oh mei mei mei är skitfinfin C: (you should buy her)

Men annars så slipper du 300 i frakt utan typ 150 då du kan köpa när nerdi köper ;) always nice :D

2010-05-29 @ 19:43:15
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: hehehehe! aw, tack! jag älskar bilden själv :')<3



listen to this freaking song! jag älskar den! 8D http://open.spotify.com/track/7tA99Rlem8p6qSvQwT3X8A

2010-05-29 @ 20:14:14
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

Min helg har vairt bra .D din då? :D

hehe tackar ja visst var den

2010-05-29 @ 22:31:30
URL: http://myzaans.se
Postat av: Sofie:Ds

ÅÅÅÅÅÅÅÅH så lycklig jag blir , dubloggardinsötasupersuparefinamänniska med en semla till...! Du borde bli skridskoåkare, hur stavas det på Grekiska? iallafall, jag älskar att skriva sönder med att jag är någonstans så du tror jag är nersupad (y)hahaha, omg! Lyssna! På! åååh! :Dhej.

2010-05-29 @ 22:45:44
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Sofie

24 TIMMARS ANTI FUKT, ANTI LUKT, DIN HUD ANDAS!

lyfter upp armarna och hör hur armhålorna sjunger



Okej, det lät lite upp och ner, där jaah...UPPLEV MER, UPPLEV MER!

OCH HUNDRA MGB EXTRA, TILL DOM BÄSTA!

UPPLEV MER, UPPLEV MER, UPPLEV MER, UPPLEV MER, MED BREDBANDS BOLAGET!!

Supermega utbud som slår det mesta.......Jag surfar mobilt, helt utan gräns! nöjda kunder, nöjda kunder, nöjda kunder är vå,år taktik! Med Bredbands Bolaget, finns allt och lite till! upplev mer, upplev mer, upplev mer, med Bredbands Bolaget! = B+B= STCC :)hejsan.

2010-05-30 @ 10:37:48
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan rita, 100 % lika bäst!



Erskänn jag gjorde din morgon, idag? (:jag är en hoppmatta.

2010-05-30 @ 10:39:04
Postat av: Sofie

JAG ÄR EN HOPPMATTA!:)

2010-05-30 @ 10:39:36
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: jag gråter varje gång.. <3

2010-06-01 @ 20:26:08
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0