Frossa, pizza & tråkig Fredag.

Jag har varit urdålig på att blogga den senaste veckan, my bad! Men jag skyller på att jag är sjuk!
Var inte i skolan idag heller.
Vad med om en ganska läskig grej i natt, jag vaknade av att jag frös något enormt men jag var knappt vid medvetandet. Jag gjorde ändå allt för att bli varm- låg i fosterställning, drog händerna över armarna, allt! Men jag skakade ändå! Jag var rädd, men tog mod till mig och gick in till min sovande pappa och frågade vad jag skulle göra. Han sa att jag hade frossa, som man tydligen kan få när man varit/är sjuk. Han gav mig en tablett (höll på att tugga sönder den med mina hackande tänder) och hämtade världens varmaste filt och ett till täcke. Sedan satt han och pratade mig till sömns i säkert en timme. Jag kunde inte sluta skaka, det var hemskt! Klockan var då 01:22...
Pappa trodde jag skulle få feber också, men det har jag lyckligtvis sluppit!

Idag har jag bara legat och kollat på min nyinköpta DVD box, Ghost Whisper, liiite läskigt när man ska vara ensam hemma till klockan ett inatt.. Världens tråkigaste Fredag skulle jag tro, nu ska jag sätta in pizzan i ugnen och sätta mig och kolla på Twilight. Igen...
Känn er fria att göra mig sällskap! ♥

Jag kan inte lova er fler inlägg idag, men jag finns att nå på mobilen om det skulle vara något!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0