He ate my heart! ♥

Hejsan!

Jag är superledsen för den kassa uppdateringen, verkligen! Men nu satsar jag på att köra som vanligt, okej?

Idag så vaknade jag från en mardröm om getingar. Usch! Sedan inbillade jag mig att det var en i mitt rum och gömde mig under täcket, men det var bara pappas dator som surrade. Blä! Det är det ända jag hatar med sommaren, jag kan aldrig vara ute om det finns getingar, eller humlor!
Men, eftersom mina kompisar älskar mig (vissa av dom) så har dom gått med på att vara mina getings-vakter denna sommaren! Kärlek till dom! ♥
Jag har ingen aning om vad jag tänker hitta på idag. Det är söndag *säger det med sorgsen röst* så det blir väl mest att sitta hemma och dega. Som vanligt. Det känns som om det är det ända jag gör nu för tiden! haha!

Men jag tror att nästa vecka kommer bli jättekul för Måndag, Tisdag & Onsdag så har vi typ... elevens val. Jag ska ha sång i tre dagar, bara! Ingen vanlig skola! Helt underbart, och sedan Torsdag & Fredag, så har vi ledigt!
Älskar detta! haha!

Ska ner till huset idag och hämta min hundralapp som mamma ringde och sa att jag skulle få. Hon är i Grekland nu, det var tydligen inte så varmt. bara 19 grader... I could do with nineteen degrees?!
Iallafall, vädret idag är väl kanske inte det bästa, det är molnigt, och lite kyligt. Men jag tänker inte sitta inne idag!
Får väl dra med mig Sofie till någon lekplats, som vanligt ;)
Tror jag tar med mig kameran ut idag, inte för att bilderna blir de bästa men det är iallafall något, right?

Puss, sålänge! ♥


Förresten, vad har ni gjort i helgen?  



Kommentarer
Postat av: Sofie

Du gjorde Det OCKSÅ -.-(:<8

2010-05-14 @ 09:51:36
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0