I'm so sick, in emptyness.

Hej.
Jag är ledsen att jag inte bloggade någonting igår, men jag var kraftigt sjuk. Jag lämnade knappt sängen på hela dagen, och gjorde jag det så var det för att jag skulle lägga mig i soffan.

Idag har jag bestämt mig för att prova gå till skolan och kolla om jag klarar det utan att snora ner hela klassen. Lovar ingenting.
Detta blir världens kortaste inlägg, sorry, men jag börjar om en halvtimme.

Måste bara säga att jag saknar min My mer än någonting annat just nu, du meinst alles! Danke für that du help mig. (snygg blandning där med Tsengelskan?) ♥




Och tack till Sofie med, som hälsade på mig när jag var sjuk!♥


Nu måste jag gå och snyta skallen ur mig så att jag inte smittar klassen, borsta tänderna, ladda med miljontals tabletter och sedan börja dra mig mot skolan, cya!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0