I'M TOTALLY OFF, GUYS!

Hej allihopa!
Förlåt, förlåt, förlåt,förlåt!
Jag vet att jag inte uppdaterat på några år, men det har åskat så mycket här och min dator dog. I flera dagar, mycket tragiskt. Så nu sitter jag på en annan dator, som är segare än...ja.

Jag har så mycket jag vill få ur mig, men jag har en känsla av att det inte är rätta stället. Allt det får hamna i min dagbok. Jag är bara trött på att vara jag, litegrann. Tar hand om alla, försöker hjälpa, sedan i slutänden så blir det inte som jag trodde/hoppades.

MEN! En bra nyhet är...*trumvirvel* att jag har fått fria SMS!! :'D Så nu kan jag messa med allt och alla! LIEBE LIEBE!

Skolan är slut om två veckor, oerhört skönt! Jag kan inte ljuga när jag säger att jag kommer saknar min skola. Fast jag längtar mycket till Engelska skolan också, såklart! 
Idag blir det nog gården. Har inte så mycket annat att göra för tillfället, imorgon ska jag antagligen vara med Karro och hennes kompis och på söndag fyller min farmor år så det bär av ner till Göteborg! 

Jag har gjort upp lite planer för sommaren! Vid midsommar åker jag ner till My i Kalmar, sedan så ska vi (förhoppningsvis) till Stockholm och 'träffa' KrisStew & TayLaut!! Eller ja, inte bara vi, utan en miljon andra Twilight fans ;) 
HOPPAS HOPPAS!

Nu ska jag nog gå och äta lunch, mumssss! ^-^

Skriver senare, puss! 
Tyvärr kommer det nog inte bli några bilder på ett tag, eftersom jag bara har gamla bilder på den här datorn, och det är ett big no no! 
DÄRFÖR så lägger jag in en bild min systers coola ring!
 

Puss, sålänge!

Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: jag har ingen aning om vart de ska vara x) men alltså.. de borde ju landa på arlanda, right? 8D och så får man ju tänka. sedan kanske de gör som TH? är på hotell och blir intervjuade? hahaha nej men jag har no idea! men det kanske dyker upp något :P <3

2010-05-29 @ 09:46:47
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: maud

Gud så kul du skriver...vilken fin bild på ringen...har E tagit den eller....

2011-02-06 @ 15:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0