LEK MEDAN NI KAN! :D

Hejsan!
Det blev en 'lekplatsdag' idag! Jag och Sofie gick upp till en lekplats och började med att gråta. Typ. Båda hade så himla många därifrån. Usch, vill inte ens prata om det. Sedan iallafall så gungade vi och hade allmänt kul! Jag vill vara barn igen, haha!
Sedan kom några småbarn och började försöka imponera på oss genom att svära och fråga om vi skulle knulla. Det gjorde nästan ont i hjärtat, seriöst. Vi frågade hur gamla dom var och de svarade att de gick i ettan & tvåan. Och vet ni vad? En kille, som svor mest, gick i dagis. Helt sjukt, verkligen. Jag och Sofie bara kollade på varandra. Vart är världen påväg egentligen?!

Iallafall.. efter att ha varit där i nästan fyra timmar så begav vi oss hem mot mig igen. Då bestämde vi oss för att vara lite barnsliga och hoppa omkring på gräsmattan och hjula och klättra på stenar. Urmysigt! Haha!

Nu sitter jag här, helt ensam och funderar på vad jag ska göra. Skriva fanfic kanske?
Jag vet inte riktigt, får hitta på något!

Tyvärr så får ni inga nya bilder idag heller! Leedsen!
Skriver senare! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0