Måndag, 17 Maj!

Godmorgon!

Jag börjar få lite bråttom nu, jag börjar om en halvtimme. Och jag är minst sagt en tidspessimist, så jag måste gå snart! Jag håller på att skriva på SO- arbetet. Det går bättre idag, när jag la till två tvillingar i den. (gissa...) haha! Men jag har fortfarande långt kvar, tyvärr! Jag kommer får så mycket skäll av min lärare, med all rätt, medger jag. Jag har haft mer än en månad på mig att göra klart den, men nu sitter jag här i sista minuten (som egentligen var för två veckor sedan) och försöker tvinga fram något. Inte bra.Aja, som man bäddar får man ligga.

Detta blir ett kort inlägg, ledsen!
Jag tar kort på mina naglar senare och visar dom. De blev ganska bra med det rosa och vita jag målade!

Puss! ♥
Kommentarer
Postat av: Patrik

haha tidspessimist är du inte ensam om att vara Xd



sv; vi twi-nördar får flytta dit helt enkelt och skryta över att vi sett de senaste filmerna först ;)



haft en bra start på veckan? :D

2010-05-17 @ 16:33:30
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0