ÖVERDRIVET LYCKLIGT MÅNDAGSBARN! :'D

Gosenmorgen!

Vaknade klockan 05:45 idag, inte okej! Sedan så var det ju ett minus att jag inte kunde somna om heller...
Så jag gick upp klockan sju fast jag ställt klockan på halv åtta för att kunna snoza i en halvtimme till. Det är ju trots allt sovmorgonsdagen idag. Men inte för mig, nej nej!
Jag är sjukt glad idag, jag har ingen aning varför!! :D
Jag har druckit två glas te, men inte ätit någon frukost ännu. Ska ju sjunga hela dagen idag så jag måste försöka låta så bra som möjligt!

Gud, jag måste vara överdrivet lycklig och flummig om jag lyssnar på MIKAS Lollipop! hahah, fast fasen, den är ganska skön ändå! *dansar med och sjunger med, pinsamt högt*

Vet inte om ni får en dagens outfit idag, men jag ska försöka!

Skriver senare idag! Ha en superbra dag! ♥
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: haha tack! du är för söt(och rolig XD) du! <3

heheheh, jag med! trots att jag har redovisning nu :O haha ^^ själv dansar man till Womanizer och tänker på din man då, haha (y)<3

2010-05-10 @ 08:05:25
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0