Sista inlägget idag, andra duschen!

Nu ska jag hoppa in i duschen för andra gången idag och skrubba bort döda hudceller(mums, verkligen) för att BUS ska fästa bättre. Dom sa att man skulle göra det, tydligen! o.o'
Så jag hoppas verkligen på ett jämt och snyggt resultat!

Detta blir sista inlägget för ikväll, hörs imorgon! Blir antagligen ett inlägg innan skolan! Har trots allt 'sovmorgon'..jo, pyttsan! Till klockan nio, drygt en halvtimme senare än vanligt..

Så nu får ni dagens låt också, jag lyssnade precis på den när jag diskade! Den är heeeelt underbar! Ta mig tillbaka till konserten?!



GOD NATT! ♥
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

dör på videon

sv: den är jättebra! ha inte så mycket, och smörj ut det liksom, så det nästan är torrt med en gång, typ gnugga in det i huden 8D då tar det bara en kvart (y) <3

2010-05-03 @ 09:15:10
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0