Söndag- en dag tills mamma kommer hem!!

Sofie är lite skum...o.e
             ↓

"CAN'T TOUCH THIS*PEKAR PÅ CHOKLADKAKAN*

U CAN'T TOUCH THIS *pekar på cheesecake'n*

STÅLT.

kan skicka över en cheesecake, ska ge dom till 3 gubbarna så dom kan springa fortare än posten, för posten är ju långsam" varför är dom så långsamma, nej det är vi som är snabba" typ, då springer dom och dom är ganska "bré" och därför går det fortare, men då kanske dom äter upp CHEESECAKEN!! vad gör vi då+

?*

Då får vi ge dom till håkan hellström.

Som äter lika mycket, men mindre skum.

neej inte ett dugg.

faktiskt.

we're just friends!

det var som bebis bebis bebis oooooooh som bebis bebis neeeej bebis bebis bebis du sa att du alltid var min.

han säger typ noooooo

;o

någon bra låt här ja?

"
              ↑

Jag tänker inte ens försöka följa med i hennes grejer.. haha!

haha, ja. Jag vet inte med det om bloggpaus, jag skriver när jag känner för det helt enkelt!
Idag så är det skitvarmt och att dricka te gör det inte direkt svalare.
Jag har många saker att göra idag, och inte en enda av dom är rolig att göra.
•Städa rummet
•Städa min garderob och skrivbord.
•Diska
• Gå ner till mammas hus (där det är 10 000 getingar) och vattna blommor och skit.
• Duscha

Blä, jag orkar inte! Särskilt inte i den här värmen!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sofie skriver väldigt fint, eller hur?(:



Älskar mig själv, kyssss!!! på mig!!!



SKA FÖLJA MED DIG? :)SLÖ!



SÖTNOS, ÄLSKAR MIG SJÄLV OCH ÄLSKAR DITT FINA SMILE!(;

2010-05-23 @ 12:03:02
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv:du kan börja kommentera..? ^^



hahahahah, du är ju kulis, glöm inte att skriva ff åt mig när du är på din mommys place!<3

2010-05-23 @ 12:49:26
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det var en gång en liten flicka som hette...Hon gick i högstadiet, var lycklig i början på sjuans tillgång.

Hon hade vänner, och sedan sex månader senare, borta. Likaså flickan!



JAG FÅR RYCK, JAG ÄLSKAR VERKLIGEN ALLTING, FÖRUTOM ALLA SOM SVIKER...KÄNN DIG TRÄFFAD?(:

2010-05-27 @ 20:36:19
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0