Stannade hemma idag..

Hejsan.
Känner mig inte så okej idag. Fick världens snuva igår när jag skulle sova och snoret bara rann. Jag fattar inte detta! Sedan så kunde jag inte sova heller, tror jag somnade någon gång vid tolv.
Så jag var inte lite trött imorse, somnade nästan med näsan i flingorna. Min hals gör ont, det svider i ögonen, jag har träningsvärk av julningsförsöken(?!), och jag är sjukt snorig.
Underbar Tisdag, verkligen! Nej, men seriös. Det har varit ganska skönt, har legat och läst, sedan kollade jag på 'Valliant' för andra gången, den är sådär faktiskt. Sedan kände jag för att skratta lite så jag kollade på 'Björn Gustavsson' DVDn haha! Älskar!
Sofie kom upp till mig en liten stund nyss innan hon var tvungen att rusa ner för att hinna i tid till bilden. Som ni kanske förstår så blir det ingen kraftgång idag. Synd!

Och juste, jag tog ju på nytt BUS igår, och ja...jag vet inte riktigt hur det blev. Brun blev jag iallafall. Jag är fortfarande flammig, men inte lika mycket.
Nej, jag ska slopa BUS och köra på äkta bränna istället, kommer aldrig lyckas om jag inte börjar nu. Eller ja, inte idag kanske men haha!

Nu måste jag plugga på Tyskan, vi har prov imorgon. Goosegott in himmel!

Skriver senare! ♥


Vad har ni tänkt att hitta på idag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0