Thursday, doesn't even start!

Hej!

Gick som sagt till skolan idag, men jag gick hem när vi hade två lektioner kvar, orkade verkligen inte då.
Så jag pallrade mig hem till mamma (inte för att hon är hemma...) och ville ta alla tabletter som var möjliga. Har nog nästan aldrig haft så ont i halsen. Min röst har ändrat tonläge hela dagen och jag har nyst på alla. Ledsen!Iallafall så satte jag på tevatten och kollade på Twilight, vad skulle man annars göra en dag som denna?
Okej, en miljon saker, men strunt samma.

Nu måste jag öva på mitt Tyskarprov som jag hade tills igår, och skriva på SOn, som skulle vara klar igår...JAG ORKAR INTE! Seriöst, vi ska på SOn skriva om hur vi är ute och reser på 1400-1700 talet, en lång resa. Men gissa vad?- Jag är på kapitel tre. Hur fa-an kan dom förvänta sig att vi ska hinna på två veckor?!
Gaaah, inte lite arg är jag nu, och trött. Och hungrig.

Nej, nu får jag sluta klaga på allting, inte kul att läsa om. ;)
Det är fint väder för omväxlingsskull! Solen skiner och fåglarna kvittrar så mycket så att man nästan får huvudvärk. bra? Mja, jag vet inte riktigt, men det kan vara trevligt ibland!
Är ganska hungrig som sagt, så jag ska nog ner och göra mig ett par ägg innan jag sätter igång med plugget!

Kram på er! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0