USCH, dåligt samvete här borta?!

Hejsan!

Jag borde få priset för sämsta uppdaterare på bloggen...!
Jag SKAAAA försöka bättra mig, men jag försöker leva mitt liv samtidigt. (Liv, sa jag liv?! Jag har inget liv, seriöst! ;o) Idag så har jag varit med Sofie, vi har suttit hemma hos mig och hon målade av Tom, världens sötaste bild! Ska försöka ta kort på den snart, kanske imorgon?
Mina naglar har jag inte heller tagit kort på, Usch vad taskig jag känner mig! Jag bara lovar och lovar, och sedan håller jag ingenting! SKÄRPNING TOFFIE!

Iallafall så har jag mest knarkat TH videor, Sofie har suckat och kollat på! GOOD GIRL! haha! :}

Jag vet att detta inlägget blir dåligt, och kort! Men min SO lärare kommer bokstavligt talat att sticka en gaffel i mig imorgon om jag inte är klar med SOn, och jag har mer än halva klar! Plus en massa andra läxor!

FÖRLÅT!

Pussar ska ni ha! ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg :)

kolla gärna in min, och lämna en kommentar :)

2010-05-18 @ 22:38:38
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: emelie

tack ska du ha :)

2010-05-19 @ 20:13:53
URL: http://plimplom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0