Söndrig video = tummen ner!

Hejsan!

Förlåt för att jag inte skrivit idag, men jag har ingenting att skriva om infact. Eller ja...
Gårdagen slutade riktigt dåligt för min del, orkar inte detaljer men jag är fortfarande lite nere.
My har fått mig att vilja se på gamla disney filmer, och jag skulle sett på 'Herkules' innan, men självklart är inte våran video sönder! Och pappa är inte hemma, jag blev lite småsur över det!
Meeeen vad gör man? (:

Ska nog göra lite Lunch, klockan är trots allt över två.
Och min diet säger att jag ska äta lite men ofta




!

OBS! Jag är heeelt utan smink på bilden, don't duge me!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaja, vi får gå vidare även om det blev inte så lyckat....För min del var det samma! ;(

iallafall, du är helt underbart fin! har du blåa ögon!?

2010-05-01 @ 16:06:26
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0