ONSDAG- we love it, babe!



Så, några grymma låtar som jag tycker är underbara!
Idag så har det väl inte varit så mycket, förutom minst 25 grader varmt och stekande solsken. Kan säga att det tog emot att gå till gymmet och svettas inomhus i mörker. Men man gör vad man måste..
Jag börjar bli bättre på vattendrickandet, guys! jag har druckit 5-6 glas idag! UNDERBART! Och när jag har druckit ett glas så vill jag nästan bara ha ett till, helt konstigt!

Idag så var jag påväg att missa bussen in till stan bara för att världens största geting flög runt i busskön. Jag trodde jag skulle dö, jag sprang runt som en galen, skrikande höna och gjorde bort mig. Tror att alla skrattade åt mig på bussen. Inte kul. Men det finns ingenting jag är så rädd för som getingar.
Usch, inne i stan blev jag nästan överfallen av en också. Mitt bland alla människor som stirrade på den hoppande, gallskrikandes stackars Sofia som viftade vilt med händerna medans hon sprang hundra meter bort.. (okej, överdrift med 'hoppa  på mig' den flög förbi framför näsan på mig)
Jag kommer att dö i sommar. Fyfan, jag tänker flytta till Alaska. Helt seriöst!

Iallafall, nu tror jag att jag ska fixa naglarna igen eller något annat skoj!
Puss puss! ♥
Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, kommer du ihåg när vi skulle gå hem till mig och du blev stucken? Eller när det var en geting i klassrummet och Sofia fick damp på dig? xD

2010-05-20 @ 15:13:03
URL: http://annakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0