Väldigt snabb bloggning!

Godmorgon!

Eller mja, jag skrev att jag skulle ha en 'sovmorgon' idag, men så blev det inte. Okej, jo faktiskt. Men sedan hade jag bara en halvtimme på mig till skolan som började klockan nio. Så jag fick fixa iordning mig på en kvart och och rusa till skolan. Tillråga på allt så har jag ont i halsen och är rejält snuvig. Min röst låter hes, tydligen.
Underbart!

Nu sitter vi på NOn och ska plugga på Växthuseffekten, men våran grupp är redan klar. Fast ja, det är jag som gjort allt arbete.
Vi ska redovisa det imorgon, så eftersom vi är klara så har jag tid att blogga lite!

Jag funderar på att gå hem. Det svider i ögonen och jag svettas ihjäl.

men nu kommer fröken så jag måste gå.
Hörs sedan, så får vi se vad som händer!
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

Come home ♥ Jag vill ha någon att talka to på msn♥

2010-05-03 @ 11:12:03
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: hahaha, sötkorv! love ya too, ledsen att jag inte var lite snabbare på att säga något, hehe ♥

2010-05-03 @ 11:13:12
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0