Godmorgon.

Ja, godmorgon för mig ja. Klockan två låg jag och försökte sova, jag satte klockan på tio och sedan föll jag in i en dröm. ( Där justin Bieber, Erika, varuhuset Giraffen i Kalmar, irriterande barn, pirater, sagoland, musik och en massa annat var med!) Vaknade jag av min klocka? Icke. Jag vaknade av att pappa kom in och frågade om jag ville ha äggfrukost. Mums.. Sedan somnade jag om och vaknade vid halv ett. Inte bra eftersom jag ska upp tidigt imorgon inför skolan! BRA GJORT SOPHIA!

Så nu sitter jag här med en mun torr som öknen, klibbiga läppar, suddig syn och morgonruffsigt hår. Jag känner mig vacker.

Jag måste bara få säga en sak som jag har tänkt på sedan jag var i Kalmar, när jag fick låna Mys uggs för att gå till ica. Det var första gången jag provade uggs, och nu vet jag att jag inte planerar att göra det igen. Det var som att gå i luftiga strumpor. Inget skydd mot marken alls! Jag lovar, jag kände varenda sten under fötterna!
Ingenting för mig vill säga!





Nej usch.

I alla fall, jag skulle ha färgat mitt hår oranget idag men det blev inget eftersom Erika inte hade tid. Tråkigt men det får väl bli en annan dag dårå! :3


Nu måste jag äta frukost och sedan ska jag packa upp och städa mitt rum. JIPPY!
Kommentarer
Postat av: Sofie

Ser du stjärnan i det blå?

2010-11-08 @ 17:09:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0