Save tonight, tomorrow will be gone

Hejsan. Jag vet att ni typ tror att jag dött eller något liknande. Men icke!
Mig blir ni inte av med så fort!

Jag har inte så mycket att säga egentligen... ville mest säga att jag lever!
Igår sov jag över med Karro, det var mysigt som vanligt. Kan dock inte säga att vi var hälsosamma. Vi åt SÅ mycket onyttigt! Vi åt: 4 lussekatter var, chips, choklad, smulpaj, glaserade pepparkakor, julmust, holländska vofflor, saft, två ostfrallor var, te med massa socker i. Nyttigt eller hur?
När klockan var ungefär åtta så gick vi ut till lekplatsen, lade oss i den kalla snön och kollade upp på stjärnorna. Vi lyssnade på musik och låg där tills vi var påväg att få frostskador på rumpan, då reste vi oss och gick hem. Drack te och kollade på 'Peter pan 2'.
Vi var vakna till ungefär klockan tre och sedan somnade vi utmattat på varsin sida sängen. Med ljuset tänt och en lugn spotify lista på. Trodde vi skulle vakna vid ett så lite förvånade när vi vaknade klockan elva. Okej- vi somnade om en halvtimme men ändå! Vi gick till ica och handlade frukost och myste framför 'how I meet your mother' till te, ostfrallor och lussekatter.
Efteråt kollade vi på en manga serie som heter 'Fruits basket'  (som förövrigt var superbra!) tills pappa kom och hämtade mig vid fyra.

Nu sitter jag här vid Sofies dator, lyssnar på 'where I stood', luktar av Sofies Britney Spears parfym med en Sofie som tittar fram över min axel på vad jag skriver. Hennes hus är jättemysigt, det luktar trä och och det är tomtar över allt... >.<' haha, men det älskar vi! Mysigt helt enkelt!

Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra men antagligen försöka vara lite sociala för en gångs skull..

KRAMAR TILL ER ALLA! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2010-11-28 @ 01:30:15
Postat av: myyyyyyyzan <:

Haha, jassåru. Blir vi inte det? :O Ajfan..



Det var lite, hörru.. Men om jag ska räkna allt jag druckit + ätit på alla sätt och vis, är det inte så långt ifrån ditt. Snarare över, hahaha.



JAG HATAR PETER PAN TVÅ. Jag hatar att hon åker tillbaka hem alls i ettan och därför hatar jag automatiskt tvåan! GRÅTER FORTFARANDE SOM FAN NÄR JAG SER HONOM I SLUTET. För jag antar att vi pratar om otecknade. FINA PETER PAN SKA JU INTE VARA ENSAM. DUMMA HON VAD-HON-NU-HETER!!



<3

2010-11-28 @ 21:13:04
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0