BO YJU HÅR

Det är ingen idé att jag köper böcker längre, suck. Jag köpte Crescendo (Fortsättningen på boken Hush Hush) igår efter skolan, läste tre kapitel sov över med some awesome dudes och kom tillbaka vid halv 12 idag. Klockan är fem och jag har läst ut boken. VAFAN LIKSOM?! Jäklans onödigt. Och slutet *ryser* .. JAG HATAR DET! MAN LÄMNAR FAN INTE BOKEN SÅDÄR!

Och jag vet Patchs riktiga namn *fniss*...

 
Och nu måste jag vänta i yttligare ett halvår till nästa (och sista) boken kommer ut. Jag menar, vafan?
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

HAHAHA du är som jag XD

Jag måste fan läsa de där böckerna :O Det är boktipset/boksmakprovet som jag lämnade hemma hos dig va? :D <3

2010-10-09 @ 19:48:44
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0