Cuz when i'm with him, i'm thinking of you ♥

Heya bloggen! ♥


Jag är sjukt oaktiv nu mera men jag har liksom aldrig tid!

Nu är jag hemma från skolan i alla fall, klockan är 17:30. Shit liksom, kollade på klockan och dog av chock! Jag som trodde att jag hade hela dagen framför mig och satt och smålog liksom. Surt sa räven.
Sitter och drogar 'thinking of you- katy Perry' (hur mycket jag än ogillar hennes attityd mot TH och allt det där så är hennes låtar riktigt fina)

Nu ska jag plugga i några timmar *överdrift* för att sedan sätta mig och läsa Twilight resten av dagen! Myspyz.
Apropå Mys, jag saknar Myyyyy! D; Och sommaren när vi gick upp, insåg att det var sol ute, tog med jordgubbskräm och mackor ut på altanen och låg och stekte i morgonsolen. Och när vi var tillräckligt bacon så slängde vi oss i polen och sjöng på våra fina omgjorda sånger och övade TH-sim sätt usch, vad jag saknar!
En bild på oss i ära..



{Tom bilden satt tydligen ihop med den andra bilden, men ingen klagar right?}



Idag är det 4 dagar sedan mamma flyttade ♥
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

JO MEN FAN VAD DET SAKNAS!!!! ALLT MED DET SAKNAS!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.



aw hönni.. önskar att jag kunde komma till dig bara poff... DUMMA DEN JÄVELN SOM SA ATT MAN INTE KAN TELEPORTERA SIG. <3

2010-10-05 @ 17:37:31
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0