LOVE AND DEATH DONT YOU FUCKING MESS WITH MY HEART!

Guten morgen!

Gick och lade mig vid tolv igår kväll, och vaknade klockan nio idag. Wtf liksom? Jag borde inte ha varit pigg men det var jag, så jag tog med mig min bok "hush hush"  och satte mig med den inne i vardagsrummet tillsammans med en tallrik flingor och en kopp te och myste. Lite svårt att koncentrera sig var det allt eftersom pappa snarkade som en gris en halv meter iväg. Skaffa en näsklämma eller något! There's no need waking the hole neighborhood, yeesh! >.< anyway, efter ungefär en timme så gick jag in på mitt rum och lade mig och läste, men somnade. underbart med tanke på att jag vaknade halv ett av att pappa kom inrusandes och sade att vi skulle missa min zumba vsom börjar klockan ett.

Höhö. Jag är listig, men det är bara Sofie som får veta hemligheten, jag är älack!*devil smile*  


Så ja, här sitter jag nu, har missat zumban och ska göra läxor. Sedan kommer nog Sofie över och gud vet vad vi ska hitta på! HAHA! Vi var galna igår kväll, G-A-L-N-A! Vi lärde oss texten till 'mister cool' och tänkte oss att vi skulle kunna rappa den. hahahahahahahahah, resultatet kanske dyker upp någon gång... 2090 kanske, någonstans där? Sedan flummade vi runt till en massa låtar och ja, haha, ni skulle ha sett oss!
Eller nej förresten, det skulle ni inte! o.o Vi så psykiskt störda ut, mer än vanligt till och med !


Lite morgonflumms bilder får ni nu, jag har ett nytt yrke - som posare!




Haha, puss och kraaaam!♥
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

MEN FÖR ATT DU ÄR MEST SNEAKY OCH SÖTAST EVER!!! c: <3

2010-10-17 @ 13:39:50
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: HAHAHA



HAN DÖR INTE LOLZ!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=iAD_jTn_YBI

titta från 06.34 <3

2010-10-17 @ 13:51:08
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: toffie

Jag skrev Toffie :D men du bet mig igår...

2010-10-17 @ 14:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0