SHOPPING IS THE BEST MOMENT OF THE DAY.

Och detta var vad jag inhandlade:

Tröja från ginatricot 150:-
Ledsen att bilderna är så dåliga, men jag har fortfarande bara min webkamera!

En ny skolväska från intersport 99:-
'Frostbite' ur serien Vampire academy (jag måste ju ha något att läsa på vägen till Myz...) 99:-
Locktång från Rusta(bahaha, oväntat right?) 150:-

Sedan har jag köpt skydande medel till mitt hår också, inte vill man ha skadat hår inte. Muhu!
Sofie försökte locka mitt hår innan idag men det gick inte så bra eftersom vi hade för låg värme men i slutet precis innan vi skulle gå så fick jag till en lock. Som gick bort på tio minuter...
Men som min mattelärare tjatar om; practice makes perfect.

Sofe gick precis hem, vi har varit i stan halva dagen och när vi kom hem så dansade vi oss galna till lite go musik! trevligt värre.

Egentligen skulle vi till Ullared i morgon men så blir det inte! Igår slog de tydligen rekord, alla 6000 vagnarna tog slut innan nio och det var åttio bussar bara på morgonen. Köerna var kilometeter långa. Det kommer antagligen vara likadant i morgon så det känns inte värt det. Förresten så måste jag börja packa. För på Tisdag åker jag till My! Iiiih! Det var därför jag köpte 'frostbite', visst jag har redan läst den två gånger men det var längesedan och jag vill ha någonting att göra på tåget!

Jag har så länge velat shoppa loss på kläder men Borås har praktiskt taget dött på kläder nu verkar det som! Jag har letat efter ett par jeans i... ja, jag vet inte hur länge. En evighet kanske? Eller räcker det? Hum.. aja i allafall, jag har letat efter jeans länge Borås verkar inte ha några. Så My, bäst för dig att vi shoppar när jag är hos dig OCH att ni har jeans som inte kostar mer än trehundra!

Nu ska jag strax äta och sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Det återstår att se, huhu!

Puss och kram sålänge! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej sommar

2010-10-30 @ 20:42:54
Postat av: sofie

Älskar den bilden med tången :'D trodde det var en pistol seriöst.. en sådan som man har när man låtsas skjuter någon alltså ett låtsas gevär :D haha!



2010-10-30 @ 20:43:42
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

HOHOHOHOHOHO SÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT DU ÄR!

FINFINFIN TRÖJA!

OCH SUPERBRA BOK!

OCH OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM VI SKA SHOPPA ELLER!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D <3

2010-10-30 @ 21:53:55
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0