So i search to find my freedom.

God eftermiddag!


Kom ganska nyss hem från skolan, har haft extramatte i ungefär en timme. Min-hjärna-är-död.
Bara för att ni ville veta! Haha!

Drogar fortfarande 'thinking of you', den är så jäklans fin! Uäääsch! Läser också twilight, finns en jättebra sida på internet där man kan läsa de tre första böckerna online. Aw-some!

Om några timmar så är jag på MTV dansen, usch jag orkar inte! fan för att jag valde att dansa så ofta! Med alla läxor vi har skulle man kunna tro att vi går i gymnasiumet. Shit. haha!


Aja, här får ni några nytagna, vackra bilder på mig och min älskling- Mitt läppbalsam alltså. ÄLSKART! Totally värt 89 kronor!

Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: du ska känna dig jäkligt inblandad, darling. FAN VAD JAG SAKNAR DIG OCH JAG ÄLSKAR DIG MED! Åååååååååh lovet får fantamig ta och komma nu!!! <3

2010-10-06 @ 18:53:28
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0