THOSE OLD TIMES


Min dansuppvisning på Sagateatern i Borås för två år sedan. HAHAHAHAHAAHHAHHA!
Asså shit, haha! Jag är tjejen som är blond, har ett par illblå tights och en stor gråtröja. Och ja, det är jag som gör bort mig i typ slutet och går upp med huvudet när alla typ ligger ihopkrypna på golvet!
Inte för att vara så, men jag känner att jag har förbättrats lite i allafall för nu gör jag inga sådana fula misstag. Yey..
HAHAH, asså ja så jag ville bara visa er det!
Kolla 1:28 så fattar ni vad jag menar...

VAD LITEN JAG VAR!

Kram♥
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

HAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAA MEN SÖTA LILLA DU! <3



guuuuuuuud så sött! och så liten du var, måste jag hålla med om, haha ^^ <3

2010-10-31 @ 16:32:06
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: olzzon FTW

haha det var ju bra :) skulle inte sett misstaget elr att det var du om du inte sagt det XD

2010-11-16 @ 15:47:29
Postat av: maud

Gud såååå gulligt...

Jag sååååg dig, så himla kul.. Du har något jag gillar med dig, Du bjuder på dig själv och vågar lägga ut sådant som kanske inte är helt hundra. Men vet du, det är det som gör livet, att bjuda på sig själv och ha kul åt BÅDE sig själv och ÅT andra. Det gillar jag med din blogg... våga ännu mer och du kommer att gå långt och tänk inte hela tiden på texten och att vara såååå vuxen. VAD är du ute efter....

2011-02-06 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0