Känn ingen press, inte alls.

Hej.

Eftersom My så otroligt snällt hotat med att lägga ner sin blogg om jag inte bloggar ('känn dig inte pressad'- my ass!) så antar jag för allas bästa att jag fortsätter. Mot min vilja. Kom ihåg det!

Så ja, here goes nothing! 

Jag kommer att blogga så ofta jag orkar och vill. Försöka lägga lite engergi i det, särskilt nu när vi har lov och jag har mina aningar om att någon viss person med perfekt utseende som bor i hm... låt oss säga Kalmar, kommer att tvinga mig att blogga under dessa dagar, så.. enjoy!


 
Kommentarer
Postat av: maud

Det är klart att du INTE ska sluta att blogga, gör det för dig själv och som en slags dagbok eller rikta dig till någon kompis i tanken...hur bra som helst men lite kan jag tycka om inspelningarna att dom kunde vara klarare...bild...

2011-02-06 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0