Why do I keep loving you?

Hello guys!

Det var ett riktigt bra tag sedan jag skrev ett långt inlägg, eller ja, ett handskrivet inlägg överhuvudtaget så jag tänkte att jag skulle passa på att göra det nu!

Igår var jag med Sofie, och vi var hemma hos henne för andra gången sedan vi blev kompisar. ANDRA GÅNGEN! Seriöst, hur knäppt är inte det? Hon har varit hos mig varje dag i ett års tid, jo tjena.. haha! Det var kul, men vi skulle gå upp till henne (vilket tar en halvtimme, lovely. I uppförsbackar också..) i regn och kyla. Och såklart hade jag valt att ta mitt lilla paraply också, det rosa som jag köpte på BR. Haha, jag är typ smartast! Och sedan fick jag skoskav av mina gummistövlar! Kan det bli mer fail? HAHA! Så jag var genomblöt, kall och hade skoskav när vi en halvtimme var framme vid hennes söta och skymda hus! Jag fick låna ett par leggings av Sofie och mina lår var illröda och kliade som satan!

Sedan så flummade vi i Sofies rum i typ en timma innan vi satte oss och typ dog av utmattning framför hennes TV. Det var filmen 'Just my luck' vi kollade på, den var ganska rolig men så sjukt pinsam ibland! Jag och sofie satt med händerna framför ögonen och typ skrek "Neeeeeej, asså jag kan inte kolla! Fyfasiken vad pinsamt! Nej!"
haha!

Så det var kul, sedan när jag kom hem så blev det Tacos och efter maten satte jag mig och kollade på lägenheter som fanns tillgängliga i Borås. Men asså det fanns inte så många, bara i Hässleholmen och det är ett big NO NO! Jag vill inte bli skjuten! D:

Yeah, så nu om någon timme så blir det Zumba och-jag-pallar-inte! Jag är trött och jag blir alltid så sjukt röd efteråt så att det inte kan bli pinsammare!
Och förresten, Dennis kompis har bestämt sig för att köpa mina rosa dreads! UNDERBART, fast ändå inte liksom.. *sadface* Jag kommer att sakna dom , men jag kommer aldrig att använda dom- jag vågar inte! Usch på mitt självförtroende!


Och nu till en dålig nyhet. Jag kommer förmodligen att sluta blogga... jag är inte mig själv när jag bloggar, det känns som om det är någon annan som skriver åt mig. För jag måste alltid verka vuxen och inte ha några gramatiska fel i min skrivning (även om jag har det). Jag är en perfektionist och jag gör inte detta perfekt så jag är ledsen! Men jag kommer inte att ta bort bloggen, det vet jag i alla fall! 
Puss och kram!  





spotify - bästa låten, hahahahahah! Jag blir på så bra humör av den! :'D
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) förbannelsen kommer sen till ditt hösnuva :)

2010-10-24 @ 12:37:30
Postat av: myyyyyyyzan <:

DU. FÅR. INTE. SLUTA. BLOGGA. JU!



Ingen press darling, men om du slutar gör jag också det.



<3

2010-10-26 @ 19:07:53
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: jadu..... hemskt är det.

Känner mig dessutom lite som Jacob i 4an; jag litade på att jag hade till novembers mitt på mig att "ta farväl" liksom, som han litade på de där 4 dagarna. Mitten av november? Pyttsan.



<3

2010-10-27 @ 14:08:02
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: jadulillasötaflickaliterandomärdeallt.



DU FÅR GÄRNA btw SKRIVA MED DIN BLOGG btw FÖR DET ÄR JU btw LITE JOBBIGT ATT BEHÖVA btw SKRIVA IN DIN BLOGGADRESS btw FÖR HAND btw FÖRSTÅR DUps!

2010-10-27 @ 20:44:19
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: HAHAHA meneeeeh tack <3

2010-10-29 @ 19:40:03
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0