My oh my, the boy is far to shy so GOTTA KISS THE GIRL!

Hej era finfina fiskar!

Nu sitter jag, hyperaktiv, på bildlektionen och har inte mycket att göra. Jag och Sofie delar en dator! Vi har precis fått våra schoolsoft login så det är därför vi sitter vid datorn! :D

Jag är så ledsen för att jag inte bloggar, men jag-har-verkligen-inte-tid! Jag vill blogga, men jag måste få lite ordning på mitt liv också! Skolan tar över, iiiih! Usch, på den!
Har precis sett på min SF (schoolsoft) att jag har försenad ankomst första lektionen på Måndagar, satans buss! Det kommer ju att hamna i mina betyg- eller?

eftersom jag inte har så mycket mer att skriva så lägger jag in lite random vackra bilder istället!




BIIIIIIIIIIIIIILDBOOOOMB?! :'D

haha<3
Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: awiiii <3

2010-10-01 @ 16:10:31
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: Sofie ^^

Sov inte över med en människa som har nojiga tankar :( it just can't go right even if you tell the truth. Hajah ^.^

2010-10-03 @ 01:43:27
URL: http://[email protected]
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: not to be mean... MEN DU BORDE KOLLA DINA ÖGON! O_O ¨BILL?!?!?!?!?! hahahahahahah! Men jag tar det som en komplimang och tackar och prugar("bugar, inte prugartimon himlar med ögonen åt pumbaa" HAHA)



UPPDATERA BLOGGEN LITE VA!!!!! <3

2010-10-03 @ 11:32:26
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0