Sjuklingen skriverrr..

Hej, förlåt för mitt PMS inlägg innan, jag vet inte vad som tog åt mig!

I alla fall, idag är jag hemma från skolan eftersom jag var sjuk i går (och är i dag också såklart). Ingen feber idag vad jag vet men jag är snuvig, hängig, har huvudvärk och halsont. Inte trevligt alls, men nu har jag mer tid att jobba på mina läxor, pappa ska komma ner med sirapskakorna och chokladbollarna också efter som jag tog fram mitt puppyface och påpekade att jag faktiskt är sjuk och inte okar gå upp och hämta dom! haha, gu' vad elak jag är ibland!

Mamma flyttar snart. Den 30:e september, alltså en vecka efter min födelsedag. På min födelsedag så är hela huset tomt på möbler så vi ska vara ute på stan och fira. Det känns konstigt, overkligt. Men jag mår bra, och jag vet att det kommer att gå bra. Jag kommer verkligen att sakna huset, jag menar, hur kan jag inte?! Jag har ju växt upp här, men sålänge det står kvar där det står och fortfarande är en affär (vilket det kommer att vara) så är jag lycklig! Visst, jag kommer att sakna mamma och Conny men dom finns kvar.
Jag kan dock inte förutspå hur jag kommer må efter flytten, men jag tänker inte tänka på det. Leb die sekunde.

Igår så satt jag uppkrupen i soffan med mamma och Conny och kollade på 'Mamma Mia' och åt glass med varma hallon. Alla har tjatat på mig att jag borde se den filmen, och nu gjorde jag det! Den var faktiskt väldigt bra! Efter filmen var slut så började en annan, klockan var då tolv på natten. Jag minns inte riktigt vad filmen hette, men hon som spelar mamman i 'mamma mia' var i huvudrollen. jag tror den hette nått med the river

Aja, nu ska jag fixa i ordning mig och börja med läxorna innan jag sätter mig och kollar på 'smurfarna i Grekland' ... HAHAHAHAHA! Det sorgliga är att det är sant, jag vill faktiskt kolla på den filmen! D:

Puss♥
Här kommer en totalt meningslös och flummig film jag gjorde nyss. Ignornera mitt fula fejs, jag är sjuk ffs! D':


HAA, faaaaaail!
HEJDÅ!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0