Some new stuff!

Fick nya kläder och en ny väska idag!
Allt kommer ifrån SVEA, min syster jobbar som modell för dem ibland och då får hon ta ut kläder som tack. Idag fick jag följa med och välja ut lite som jag ville ha! Underbart!


Hade aldrig trott att jag skulle bli en av dem som går runt med en SVEA väska, men ibland förvånar man sig själv. Den väskan har (i alla fall för mig) alltid symboliserat fjortis-stilen, men jag tänkte ändra det. Med tanke på att jag inte är fjortis och så, haha!

En jättefin sommrig klänning med knytning längst upp, vilket var tur för mig för den var för stor vid bysten (bysten? Vem säger det ens längre?!).

En blåvit randig klänning med sjömansmotiv på knapparna. Tyckte den var jättesöt, dock så satt den lite tajt i midjan, men det spelar ingen större roll!

Och såklart; lite underkläder!


Hade en jättetrevlig dag med min syster, efter vi var på SVEA så hängde jag med henne till salongen där hon jobbar och hon spenderade en halvtimme med att styla mitt hår i brist på annat att göra. Mysmys!


Kram på er, nu ska jag sortera lite nytvättade kläder och läsa en ny bok som jag lånat. Jag läste ut boken 'Hur kär får man bli?' i går och jag gick till bibblan i hopp om att det fanns en fortsättning. Det fanns det tyvärr inte, men det fanns en bok av samma författare som hade liknande handling så jag bestämde mig för att låna den!
Rekommenderar verkligen 'Hur kär får man bli?'! Brukar inte vara ett så stort fan av svenska böcker, men denna var lätt att känna igen sig i och så var den ju himla mysig!

Peace out.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh så fina kläder du fick!! Haha inte alls trott att du skulle bli den med SVEA-väskan, men ibland är det gött att bryta trender som att alla fjortisar använder den väskmodellen!



'Bysten' <---HAHAHAHAHAH SÖÖÖÖTT! <3 och du kallar mig farmor.... <3



Älskar klänningarna, speciellt den med ränder! så himla cool!! och underkläderna verkar as snygga, helt göttans bananer över allting här!

2011-08-16 @ 20:07:15
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: Well, I don't know. Maybe I'm overdriving about it a liittle too much!

well, we'll see what happens next. He said it would get a tiny red nuance of red so will think about it. My hair is already (in his opinion) honeyblonde so it should be a little shade brown colour so my hair gets more 'life' hehe :)

2011-08-16 @ 20:55:57
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: what? :o



you know what- I'm tired of haircolours

2011-08-16 @ 21:38:22
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0