Kycklingsallad & saknad av hår

Ska laga middag för första gången på länge! Tror att min pappa uppskattar detta, hehe. Jag ska laga något av de få saker jag kan laga (har i för sig inte provat något annat); Pastasallad med Kyckling och pesto! Det är himmelskt!

En sjukt dålig webcam bild från när jag gjorde kycklingsalladen förra gången- ett år sedan. Wow, hittade en massa gamla bilder på mig när jag kollade igenom mina album. Saknar mitt långa hår...



Bara för att jag är ego och älskade mitt hår så gjorde jag ett collage. Ser ut som en ledsen bulldog på de flesta bilderna, därav mosaiksaken över ansiktet. Men ja, det var ju håret jag ville visa så no harm done.
Gaaaah, jag vill ha tillbaka det! Jag trivs inte alls lika bra i kort hår, finns liksom ingenstans att gömma sig när något bli jobbigt, haha.

Men men, det var mitt val och jag känner mig samtidigt lite stolt som gjorde det. Jag har aldrig riktigt brytt mig så mycket om mitt hår, min syster har fått göra i större sett vad hon har velat med det. Jag är glad att jag provat att ha kort hår, men nu vill jag kunna knäppa med fingrarna och få tillbaka det på en sekund. Men man jag ju inte få allt här i världen, eller hur? ^^

Nu ska jag fortsätta med maten, hörs senare! ♥
Kommentarer
Postat av: Sofie <3

ÅH MEN DUUUUU! Du är grymt fin i både kort o långt (men gillar mest när du hade långt för då kunde jag göra en massa roligheter som rosettfrisyr!) hehe :D Åh, saknar den tiden ändå.. BTW(!!!) så ser du ut som Bella på sista bilden! :o GRYMT

2011-08-03 @ 21:47:23
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Sofie

JAG VAR INTE SERIÖS OKEJ? XD HAHAHHA JAG ÄR DEN NYA MODERNA HOST FARMOR! btw så har jag inget o säga nu för tiden så förväxlas med farmor när jag är ordlös >.<



xD



Jag ska måla imorgon, hehe sitter o kollar en massa om ps3 som jag INTE ska köpa för det finns ingen kärlek i det som det gör i ps2 men ändå :D

2011-08-03 @ 23:04:17
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0