I feel just like I'm losing control

Tjenare alla sköna filurer där ute i Sverige!
Det har varit ett bra tag sedan jag skrev senast, mucho stuff har hänt. Firade jul i Grekland med min mamma och syster (och några greker såklart, för så cool är jag)!
Idag är det nyårsafton och den kommer spenderas med mina goda vänner Sofie och Elina, vi ska ha tre rätters middag och ha det allmänt mysigt och flumm! Och vi går emot strömmen av vilsna tonåringar som tänker supa, nej för vi kör på Herrljunga cider! Finns det något bättre? Be honest! Precis, tänkte väl det!
Har fixat ihop en snabb (och slarvig) bild över saker jag fått och köpt den senaste veckan!
Frågan är ju nu vad man ska ha på sig i kväll, jag har guldiga naglar, som ni ser på bilden, ska ha en guldig nyårshatt och antagligen lite guld i sminkningen också, vet att de låter mycket men det kommer inte att se så mycket ut!
Har någon förslag på vad man kan ha för kläder så uppskattas det! ♥



Kram på er!
slänger in dagens drog också!
Kommentarer
Postat av: Arne

WOHO kommer bli gryyymt!!!

2011-12-31 @ 14:42:44
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: VEM ÄR JAG? hmm.. sparv? o.o

sv: din kommentar var så fin, jag kan inte ens svara haha för jag vet inte vad det finns o svara - ALLT STÅR NEDSKRIVET PÅ STEN (:



men.. imorgon, så ska du o jag umgås.. och då... DÅ DU... Då ska vi först göra oss en rejäl ostmacka med etticksgurka <--- hur fasiken stavar man till det ordet!? FRUKTA ICKE MIN VÄN! ... frukt... -.-'''

OCH VI SKA ÄNTLIGEN TRÄFFAS FÖR DET HAR VI ICKE GÖRT MÖ UNDER DETTA LOVET! <3 ajm havj missed yö



[om du undrar varför jag är så flumm är det för att jag inte snackat med någon på hela dagen förutom elina på sms men det innebär bara massa fågel-smileysar men det är också trövligt].... ehm..ja.. har inte påstått att jag är fullständigt frisk i huvudet (eller lilltån) så hoho! <3

2012-01-05 @ 15:15:53
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0