He and I had something beautiful

Hejsan bloggen!

Har inte uppdaterat på ett tag, så jag tänkte att det var dags för ett litet inlägg nu.

Livet rullar på, lite seg går det. Mycket saker som händer, men det är lov och jag försöker att ta vara på det. För tillfället saknar jag min mamma väldigt mycket och jag hoppas på att få se henne snart. Skolan börjar nästa vecka och jag orkar verkligen inte, det är alldeles för snart! Vill ha minst en veckas lov till men jag antar att jag får överleva!

Sitter nu med Arné bredvid mig, kollade nyss på den underbara filmen 'Honey' och nu försöker vi leta efter låtar som inte handlar om kärlek. Men det verkar som om varenda en gör det! Give me a break, jeeeez!




Dagens låttips är förresten; "Near to you - a fine frenzy"
Kommentarer
Postat av: MYYYYYY

Sv: Pusspusspusspusspuss. Gå inte sönder. Vi ses nästa lördag <3

2011-02-22 @ 21:17:53
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: FREYA

gillar bloggen! många vidios o.o men mysig sida! ska försöka få min att se lite mer... host host* ehe ^^

2011-03-14 @ 08:14:13
URL: http://demon.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0