Like footprints in the sand.


-Bara jag som tycker att det ser ut som om jag skjuter någonting ur händerna? I'VE GOT THE POWER!-




En liten bildbomb ifrån igår när vi hade en liten fotostund. En massa bilder som inte än är redigerade kanske dyker upp någon annan gång!

Vaknade upp klockan tio idag och satte oss fram framför TV:n med frukost. Eller ja, Arne i alla fall. Jag körde Tacos och det kan knappast räknas som frukost. Vi kollade 'Ice Age'- härligaste filmen någonsin! 
Städade också rummet sedan medan Arné klagade på att hon ville ut och fota snön. Det skulle vi ha gjort också, om hon inte hade varit tvungen att åka hem så tidigt! Uscha på henne, så nu sitter jag snart här i min ensamhet och har en hel, lång dag framför mig. Med inget inplanerat!

Hörs senare, kram!

Kommentarer
Postat av: ElsaFelicia

Vackra flickor gör sig bra på bild ! o.o

kom hit och lek fotostund med mig snart o.o ?

2011-02-13 @ 19:23:00
URL: http://blekrosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0