My evening in pictures


-Bilderna är inte mina, men jag satte ihop dem själv-

Som bilderna visar ovan- Plugg, örttea och Eclipse. Så ser min kväll ut, vad händer hos er? Någon mer än jag som finner det otroligt mysigt att dricka tea på kvällarna?

Förresten så är det otroligt irriterande att jag, av någon mystisk anledning, inte kan lägga upp videor på bloggen längre! Det är så mycket jag vill visa!
Men jag har lite musiktips som jag vill dela med mig av, jag får lägga en länk istället!

Youtube - spotify
Something good can work

Youtube - spotify
Koka-kola veins


Nu ska man fortsätta med det som är nödvändigt (läs: plugg) ett tag till innan det blir att krypa ner i sängen, godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: My ^_

Jag har fikat ^__^ OCH JAG ÄLSKAR KVÄLLSTE <3

2011-02-08 @ 21:15:50
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0