Svanprinsessan in my ass

Hejsan alla stjärtgossar! Just nu skriver jag på en iPhoneså det lär inte bli ett långt eller bra inlägg men whatever :) Sov över med Arne igår, vi hade lite disney-kväll och grät till lejon kungen(tänkte inte alls på att Tom brukar gråta till den,nejnej...) sedan flummade vi lite framför tv:n till klockan två då vi gick och lade oss. Vaknade klockan elva idag och satt med frukosten ett bra tag innan vi bestämde oss för att kolla på 'Barbie och svansjön', haha! Oerhört bra film det där! :3 Just nu sitter jag och är stolt över mig själv för att jag faktiskt kan skriva på en iPhone,wow, medan Arne hänger över min axel. Ska ut och gå strax så vi hörs senare! (p.s. Jag upptäckte Att jag kan sätta upp mitt hår i en minimal hästsvans, där halva håret hänger ut men aja.) PUSS & KRAM!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0