That's what you get when you let your heart win

Halloj bloggen!

Först av allt så måste jag klaga lite, för jag märker att jag har en del smygbloggare som läser min blogg men som inte lämnar kommentarer! Hur ska jag kunna visa min uppskattning om jag inte vet vilka ni är, dumsnutar? Haha!

Och sedan vill jag bara säga att jag är mästaren på nudelsoppa, jag är som pandan i 'kung fu panda'! Nej, men det blir faktiskt bättre för varje dag!

-Bild tagen ifrån google-


Kollade på extramaterialet ifrån Eclipse-dvd:n tidigare idag, hur mysigt som helst!

Nu ska jag försöka att läsa lite i en bok som jag fått av skolan, kram!
Kommentarer
Postat av: Sofie

I'm So proud of you! Duuu är typ nudelkungen ohyes!



Hej jag är ingen smygbloggare, jag är bara en liten skrivande mus som tittar fram ibland, SKJUT MIG INTE!



Hahah, you're awesome dude! <3

2011-02-26 @ 18:05:27
Postat av: Josefin Borgman

Jag brukar titta in i din blogg lite då och då ^^

2011-02-26 @ 22:22:22
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0