why do I want you now that I can't have you

Hej! Och hopp, eller whatever. Men nu har en viss bloggare med milt tvång tvingat mig att blogga. Så det får jag väl göra, inte för att jag har något att säga!

Idag så hängde jag i stan efter skolan med några kompisar, vi stod och pratade mitt på busstationen och då kom det helt plötsligt fram en rökande, full tant och började prata med oss. Samtalet som vi hade haft innan var på engelska eftersom en av mina kompisar inte kan svenska. Så hon kom fram och sa: "Hällåw. Wälkåm tu swiden! You will lajk it here! Häv a najs tajm! Puss puss!" och sedan vinglade hon iväg med sin fulla kompis.
Vi började gapskratta, så klart!
Det var lite komiskt, för en stund senare stod en till tant och verkligen råstirrade på oss, som en ko ungefär, och jag stirrade tillbaka för att påminna henne om att det är otrevligt att stirra men hon brydde sig inte. Så alla blev knäpptysta och sedan gick vi därifrån, skrattandes igen. Vet inte om det var någonting med just denna dagen eller så, men verkligen alla stirrade! Träffade också två av våra lärare som skrattade åt oss för att vi flummade runt och hördes över hela Borås.
Moi Bien. (Betyder 'mycket bra' på spanska för er som inte visste, hehe!)

Annars så har dagen inte varit så händelserik, har varit med Arné hela dagen. Vi har fetat oss med choklad och dricka och kollat på 'Eclipse'. Mööösigt värre!

Tyvärr så ska hon hem om några minuter och då sitter jag i min ensamhet till klockan två på natten då pappa kommer hem från ett jobb. Inte alls läskigt att vara ensam hemma eller så, nej nej!


GAAAAAAAAAAAH, av någon anledning så går det inte att lägga in bilder just nu. Blogg.se in my ass!

Lägger upp senare! Förlåt för tråkigt inlägg utan bilder! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0