Gästbloggning for president!

Hej Sophias alla bloggläsare, här kommer en liten hälsning från the Designmaker, also known as My.

Nu har jag pusslat med denna design i några timmar, och i skrivande stund har jag endast lite småpill kvar att göra som ändringar i denna design. Men, till min punkt. Eftersom jag jobbat så hårt med att få den här designen så fin (ignorera att det till en viss del var prova på inför min egen bloggdesign som snart måste uppdateras) så skulle jag vilja att vi uppmuntrar lilla miss Sophia att blogga minst tre gånger i veckan. (Gärna oftare, lata flicka!) Nej, självklart kan vi inte tvinga henne, för vi vill ju ha kvalité och inte bara dravel för ingenting, men okej, det här är mest för att jag ska skriva något alls. Varför säger jag inte bara hej, som alla andra?

Haha, nej nu ska jag avsluta här. Men nu kära Sophia, nu är du skyldig mig följande:
du skall uppfatta att CAPSLOCK I RUBRIKER ÄR STRÄNGT FÖRBJUDET DÅ DET INTE GÅR ATT LÄSA MED DENNA STIL OCH DENNA STIL SKA DET VARA!
du skall uppfatta att inga tecken utom möjligen frågetecken ("?") får användas i rubriker
du skall försöka hålla rubrikerna i schack (så de inte blir för långa) - de ska få plats på en rad i rubriken
du skall låta bli stilmallar och kodmallar utan godkännande av mig, jag må tycka att det är roligt att göra designer men rör du så dör du, okej? Så kul är det inte!
du skall ta ett tåg till Kalmar fort som fasen och plantera din röv i min säng så vi kan träna våra ben.
FRÅGOR LÄMNAS TILL MIG (gäller alla som undrar något om designen eller något övrigt) OCH JAG SKALL DEM DÅ BESVARA. PUSS.

FÖRRESTEN: INGEN FÅR TA DESIGNEN, OCH ABSOLUT INGEN FÅR RÖRA HEADERN. DET ÄR MINA BILDER I HEADERN. NO POKING!
Kommentarer
Postat av: My ^

Sv: Nej, det är för att jag behöver poängen. Det allra högsta man kan få i poäng är 22,5, och lägsta intagningspoäng på psykologprogrammet var i höstas 22,3. You see?



Ja tack <3

2011-01-26 @ 21:24:23
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: Ohja! sakna om något :-)

2011-01-27 @ 23:23:13
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: Kanske borde göra det mera men jag vet inte. Är inte precis någon att lita på när det kommer till uppdatering :) samtidigt så vill jag men någonting stoppar mig kind of.



<3

2011-01-28 @ 10:11:29
URL: http://[email protected]
Postat av: myyy

SV: Sophiatheapa, gissar på att det var du som skrev då kommentaren var från ditt ipnummer. Puss på dig, det kommer bli okej. Jag lovar <3

2011-01-28 @ 16:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0