God morgon...?

Hej alla fina bloggläsare!

Vaknade av mitt alarm vid klockan åtta idag, men pappa kom in och sa åt mig att somna om för att han skulle väcka mig lite senare för att åtta var lite väl tidigt. Jag var för trött för att orka argumentera och somnade om i tron om att han skulle väcka mig vid nio-tio. Gjorde han det? Nej. Jag vaknade halv tolv och fick panik, tack pappa- verkligen! Inte ens ett förlåt fick jag, han bara skrattade. -_-'

Nu kom precis Arne hit och vi ska gå ner till mammas gamla butik där det nu är utförsäljning av en del varor så jag tänkte att det var en bra dag att gå dit och besöka huset igen. Sedan ska vi ut och gå ett tag och efter det... Så ska jag hem och fixa i ordning inför skolan i morgon. Ingen lockande tanke men det är ett måste!

Här får ni lite fula cambilder ifrån i morse!

-Håll med om att den andra bilden är snyggast!-


Ha en trevlig dag, kram! ♥
Kommentarer
Postat av: My ^

Jag håller med, fett handsome är du! 8D



sv: HAHAHAHAH söti <3

2011-01-11 @ 13:08:08
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: My ^

sv: jamen precis, man vet att man kunde få fullt och får man inte det är man inte värd ett MVG. Får man ett MVG då - då är MVG inte bra nog liksom.



NAWI TACK DIN FINA EREMIT-KRÄFTA PÅ NITTIOÅTTA KOMMA TREHUNDRA NIO ELVA TOLV BEN!!!

2011-01-14 @ 21:53:22
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0