I'm going in for the kill.

Godmorgon bloggen!

Klockan är snart halv sju och jag sitter och äter flingor. Det var segare än vanligt att kravla sig ur sängen, kan ju bero på att jag somnade halv ett igår. Heh. Bra gjort!

Bussen till skolan åker halv åtta, så jag har lite tid på mig, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Inget roligt har hänt på facebook så jag kan stanna borta därifrån.
Egentligen vet jag inte varför jag gör ett inlägg över huvudtaget, för jag har ingenting att skriva om, så jag tror att jag ska avsluta detta.

Ha en trevlig dag, kram! ♥
Kommentarer
Postat av: My ^

Sv: Vi måste ses snart... Förjävligt att vi har olika veckor!!! Jag kan inte komma till dig vecka 7 tror jag... Eller det kanske jag kan... Två dagar+helg (och kanske kan jag stanna hos dig över måndagen med? hänga med dig till plugget oh yeah 8DDD) där, kanske! Awesome i så fall, måste kolla upp det! (om du kan?)



KRYA SJÄLV!! Jag kan absorbera din huvudvärk hmm.... uhuuuuummm... (<---meditationsljud) DID IT WORK?!?!? :D <3

2011-01-31 @ 10:03:48
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: My ^

Sv: YEEEEY <: <3

2011-01-31 @ 13:44:49
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0