It takes two to whisper quietly.

Hej bloggen! ♥

Jag har skrivit om, och om, och om detta inlägg men jag är trött på mina lama ursäkter! Jag har inte skrivit här för att jag varken har orkat eller haft något att skriva om!
Så. Nu till inlägget!


Idag vaknade jag av att mobilen ringde och pappa sa att han åkt till Göteborg för att jobba, så jag har hela lägenheten för mig själv. Skönt! Men jag vaknade också upp för att jag inte kunde andas, näsan var helt igentäppt och när jag öppnade och stängde munnen så kom det ett väsande ljud. Kändes lite obådande... Huvudvärk, trötthet, ont i bihålorna och förkyld är det som händer för mig idag. Inte så lyckad som jag trodde att den skulle bli, men okej!

Igår var jag på en tjejkväll hos min kompis Signe, vi hade julgransplundring och lekte massa barnsliga lekar- mysigt! Sedan kollade vi på 'Vampires suck' och till min stora förvåning fann jag mig att jag inte gillade filmen alls. Jag hade faktiskt trott att jag skulle tycka om den, men den var alldeles för fjantig och oseriös. När jag kom hem var jag tvungen att kolla riktiga Twilight filmen för att försäkra mig om att 'vampires suck' inte var den riktiga som jag fått för mig ett tag, haha.

Jag har egentligen ingenting mer att säga, jag uppdaterar här för att jag inte har någonting annat att göra! Min saknad till sommaren 2010 är enorm när man kollar ut genom fönstret och får se fem meter snö och kyla. Sitter och värmer mig i minnen, som när jag var hos My och vi var på hennes skolas tak, usch vad jag saknar den bruden! Och när jag var med Arne varje dag, också otroligt saknat.. Hon skulle försöka lära mig att jula på gräsmattan. Och där har vi en annan grej jag saknar, mitt underbara hus. Det är nog den största saknaden, men det finns inget att göra åt nu. Sålänge jag har mina minnen så överlever jag!

Här får ni en liten bildbomb med oredigerade bilder från hösten med Arne. 








Nu ska jag ta en tablett och slappa framför TVn och förbanna gudarna för att kanal 5 inte funkar hos oss!
Kram på er! ♥
Kommentarer
Postat av: My

sv: jag vet, men jag vill inte klaga ändå. mitt liv är väl egentligen inte så förjävligt, det är bara i-landsproblem. visserligen kan man inte jämföra sverige med typ irak, eftersom det är så olika förhållanden i länderna, men i alla fall - se skillnaden på problemen. jag känner mig patetisk. men orden.. det bara går inte, och jag är så förbannat trött på det. alltid samma jävla skit, jag orkar det inte!

jag saknar dig med <3

2011-01-07 @ 12:45:12
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0