"I was unconditionally and irrevocably in love with him." ♥

♥Hejsan alla sötpotatisar! Fast icke, ni är inte potatis...Ni är - BLOMKÅL!

Fråga inte ens.

Anyway, fick en påminnelse om att jag borde blogga och det är mycket sant! Därför mina vänner, och ovänner (Finns ni också här på bloggen så är ni varmt välkommna, jag vet att ni avgudar mig i hemlighet!) så ska jag försöka göra ett maffigt inlägg nu. Gud hjälpe oss alla!

Idag var det skola, mådde dåligt igår men jag kände mig bättre idag så jag åkte. Men självklart så glömde jag min mobil hemma, smart drag! Det var rena rama isgatan till bussen, jag höll på att få ett väldigt platt ansikte flera gånger, för att se det positivt så slipper man ju i allafall skönhetsoperera näsan mindre...

Måste visa er lite videor som ligger på min favoritlista just nu! Jag vet att det kan vara jobbigt att kolla en massa random videor, men dessa, är värda att ägna några minuter var åt! Believe you me!



Denna första video är från min absoluta favorit sminkös från YT! Michelle Phan, hon är otrolig och gör hennes videor väldigt mysiga och sköna att kolla på. Har lärt mig mycket värdefulla tips från henne!
Amazing, huh? Atleast I think so. Men det är kanske bara för att jag älskar smink och allt sådant!

Den andra videon som jag tänker visa är en låt som jag har börjat älska nu, de senaste dagarna! Det verkar som en live video men det är den officiella videon ser man efter ett tag. So be patient!

-you think you're cooler than me? PFFT!-


Upptäckte precis att videon jag ville visa inte gick att lägga upp på bloggen för att de dragit in inbäddningen (YOU BASTARDS!), men detta är något ni borde kolla på in any case. Btw, vet att ni bara älskar mina engelska inslag här och där!
Ni får länken här i alla fall, kolla vettja!

Okej, detta blev inte maffigt alls, ledsen! Men om det gör er något gladare så ska jag göra en Hiss&Diss om en stund!

Kram på er! ♥
Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra videor! Tycker verkligen om deras dans |länken| håller med om att Michelle Phan bjuder på mysiga videos. Hon är verkligen någon man ska följa om man ska följa sminkinstruktionsvideor! oerhört långt ord faktiskt.. Men du är bäst ändå!

2011-01-19 @ 19:28:05
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: My ^

DU TÄNKTE PÅ SNAPE OCH DET SLUTADE SÅ HÄR?!?!?!!? ILLA, GUMMAN!! ♥

2011-01-19 @ 20:20:55
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0