All my life I've felt this way

... but i could never find the words to say - stay


Hejsan bloggen.

Den här dagen har varit lite underlig. Jag vet att jag lovade en hiss&diss, och jag hatar att behöva bryta löften, men kärleksproblem ger mig inget annat val. I'm going to make it up to you, I promise! Men ja, kärlek tär mig lite mycket just nu. Usch, jag hatar att vara kär utan att den andra känner samma sak, det är för jobbigt. Tänker inte gå mer in på det då jag inte vill klaga och för att inte göra detta till en deppblogg, igen.

MEN! Jag tänker ge er en fantastiskt vacker och underbar låt att hålla till godo med så länge! Jag knarkar den 24/7 (den senaste minuten i alla fall...) Den får mig att tänka på alla mina fantastiska vänner och min mamma. Särskilt i refrängen. Det enda negativa är att den inte direkt gör att det känns bättre när man är lite nere, men det är shit the same egentligen!

Någonting är fel med YT för tillfället så den låter mig inte lägga in videon här men här får ni länkarna i alla fall!
Youtube - Spotify

Slänger in lite bild för att kompensera videon!





Det var det för nu, kram på er alla! ♥
Kommentarer
Postat av: My ^

OHMY JAG ÄLSKAR DEN LÅTEN. Var tvungen att säga det. Och att det KOMMER bli bra. Om jag så ska behöva spränga mig själv i miljontals små spegelsplitter för att det ska hända. ♥

2011-01-20 @ 20:20:00
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: My ^

Sv: jamen jag sminkar mig ju inte, och jag klär mig ju aldrig något speciellt. Inte till vardags i alla fall. Ser ju alltid likadan ut >>

2011-01-20 @ 20:48:00
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: Sofie

I'm cursed D:

Hello ^_^

duva Sibel sov nu

2011-01-23 @ 10:41:45
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: My ^

Sv: Jag snackar om en simsfamilj /nods/ haha



Åh, tack! AWESOME OM DU INTE HAR DET ÄLSKAR DINA VIDEOBLOGGAR!!!!



CAN WE BUILD IT? YES WE CAN!!!!!!!!!!!! (be kanske, men vafaaaaaaaaaaaaan BUILD!) :D <3

2011-01-24 @ 21:07:13
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0